მარკეტინგული ბაზების საშუალებით შესაძლებელია ბევრად ზუსტად მოახდინოთ არსებული ბაზრის სეგმენტირება, ბევრად უკეთესი გზით გაანალიზოთ, შეაფასოთ და გამოიყენოთ კავშირები შესაძლო კლიენტებთან და პარტნიორებთან
ტელემარკეტინგი გულისხმობს სერვისებისა და პროდუქციის გაყიდვას ტელეფონის საშუალებით. ტელეფონი ძალზედ მარტივი და კომფორტული საშუალებაა, იმისთვის, რომ შესთავაზოთ საკუთარი სერვისები პოტენციურ კლიენტებს…
ზოგადად მიჩნეულია, რომ ჩვეულებრივი საშუალო-სტატისტიკური მომხმარებლები მიიღებენ დაახლოებით 70 ელ. წერილს ყოველდღიურად, და აქედან დაახლოებით 80% წარმოადგენს სპამს. შესაბამისად მცირდება იმ მომხმარებელთა რაოდენობა, რომლებსაც სურთ წერილების გახსნა.
უკვე 10 წელზე მეტია, რაც 08 აქტიურად სთავაზობს მომხმარებელს საკუთარ სერვისებს და ცდილობს განავითაროს საკუთარი თავის მიმართ ლოიალურობა, სასურველი სერვისის მიწოდებით. არსებული პერიოდის განმავლობაში, კომპანიას არ განუცდია მსგავსი განახლება.